Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Σιαιρετώ σας


Σιαιρετώ σας
Ήλθα Σήμερα ήλθα σπίτι μου στην Ελλάδα,'όπως γνωρίζατε? είχα πάει Κύπρο ,
είχα πάει μαζί με το γιο μου για να καταταγεί στην εθνική φρουρά της Κύπρου.
Στις 5 του Φερβουαρίου ορκίστηκε στο ΚΕΝ Πάφου μαζί με τους άλλους στρατιώτες Κύπριους της Κύπρου και Κύπριους που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν σε άλλες χώρες και έχουν και άλλη υπηκοότητα όπως και ο γιος μου.
Τα παιδιά που έχουν γεννηθεί και μεγαλώσει σε άλλη χώρα η θητεία τους θα είναι 6 μήνες μόνο και όσοι από αυτούς έχουν συμπληρώσει το 26 έτος θα κάνουν μόνο 3 μήνες στο στρατό,ο δικός μου γιος θα κάνει 6 μήνες.
Τα παιδιά που γεννήθηκαν στη Κύπρο θα κάνουν στρατό 25 μήνες ! και είναι σχεδόν όλοι 18 χρονών μόνο.
Και πάλι ο γιος μου αν πήγαινε στην Ελλάδα να καταταγεί θα έκανε μόνο 9 μήνες,αλλά προτίμησε να πάει Κύπρο για λιγότερη θητεία.
Πρέπει να μειωθεί και η θητεία στους Κύπριους της Κύπρου .
Αυτά τα έγραψα για να ξέρουν και οι φίλοι μου οι Ελλαδίτες τα περί στρατού στη Κύπρο.
Εγώ πέρασα πολύ καλά γνώρισα και δυο κούκλες φιλενάδες από τον ιστοχώρο και χάρηκα πάρα πολύ ξαναείδα και έναν πολύ καλό φίλο πάλι από τον ιστοχώρο και επίσης γνώρισα κόμη μια κούκλα του ιστοχώρου που αν και την είδα πολύ λίγο τέτοιο έξυπνο βλέμμα σπάνια το συναντάς.Εβρεξε πολύ όταν ήμουν κάτω (μεταξύ μας είναι που πήρα μαζί μου όλες τις σταλαματιές και τις άφησα ελεύθερες ) για τον φόνο που έγινε εκείνες τις μέρες δεν έχω καμιά σχέση(να εξηγούμαστε δηλαδή μη μου τα φορτώσουν όλα μόνο για τη βροχή έχω σχέση. Μου λείψατε ατιμούλλικα.Αυτά προς το παρών. Σας φιλώ.

24 σχόλια:

Anef_Oriwn είπε...

Stala(g)matia,
Δυο μικρές διορθωσεις:
1. Η θητεία στην Κύπρο ειναι 25 κι όχι 26 μήνες ...
2. Μάλλον η ορκομοσία θα πρέπει να 'γινε στες 5 του Φεβραρη κι όχι του Γεναρη!

stalamatia είπε...

Ανεφ μου
Εχεις δίκιο ,η χαζή αφού εκεί ήμουν μπέρδεψα τους μήνες,πάω να το διορθώσω και τους μήνες επίσης.
Ευχαριστώ.

e-ioannis είπε...

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ :)))

jf είπε...

Καλώς την!
Δε μας έλειψαν οι σταλαματιές [βροχής], μα Η ΣΤΑΛΑΜΑΤΙΑ... πολύ!!

Να σιαίρεσαι το γιόκκαν στρατιώτη τζιαι καλήν... απόλυση!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλώς την κι' ας άργησε η μάνα του φαντάρου, ιερή η αποστολή και η υποχρέωσή της

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΕΣ ΠΑΛΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ.ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΓΙΟ ΣΟΥ.

ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ;
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ :))

Novia είπε...

Stalamatia mou kalosorises!! Sou estila email na piname ena kafedaki stin Pafo alla mallon den prolaves! Den pirazei tin epomeni fora. Kali thitia ston gio sou. To KEN stin Pafo na fantastis ine apenanti apo to horio mou!!!! POlla filakia apo tin Novia.

Μιχάλης είπε...

Του εύχομαι καλή θητεία.

Θα σου λείψει αλλά είναι μόνο έξι μήνες.
Ούτε που θα καταλάβεις ότι θα περάσουν.

rose είπε...

καλως την !

τη φανέλα του στρατιωτη την τελειωσε οξα την αφηκες μισοδότζι???

DaisyCrazy είπε...

Χαίρομαι που πέρασες καλά. Εύχομαι ο γιός σου να'χει καλή θητεία.
Όντως τις τελευταίες μέρες έβρεξε πολύ ευτυχώς. Άμα είναι να βρέχει τόσο κάθε φορά που έρχεσαι να κατεβαίνεις πιο συχνά! :)

ruth_less είπε...

Κι εγώ που έλεγα να σε πάρω τηλέφωνο σήμερα να σου ευχηθώ καλό ταξίδι! Νόμιζα ότι στις 10/2 έφευγες... Άμα δεν πρόλαβες να κάνεις την φανέλλα του στρατιώτη, άντε, κάνε την κάλτσα και το ίδιο θάναι :) Φιλούθκια

ιων είπε...

Καλωσόρισες στο σπίτι σου και καλή θητεία στο βλαστάρι σου. Θα περάσουν οι έξι μήνες γρήγορα.

Εύχομαι να ξεκουράστηκες. Καλή συνέχεια. Ευχαριστούμε για τη βροχή:))) Θεά Δήμητρα εσύ .....

the Idiot Mouflon είπε...

Γερός, δυνατός και σύντομα κοντά σας πάλι...

stalamatia είπε...

Ιωάννη μου
Καλώς σας βρήκα

Ζαμανφου μου
Ευχαριστώ και εδώ βρέχει συνέχεια.

stalamatia είπε...

Φύρδην μου
Τι να κάνω η μάνα!! Τα φιλιά μου.

Σκρουτζάκο μου
Γιάσου ,θα περάσω,ευχαριστώ.

stalamatia είπε...

Νόβια μου
Όταν γύρισα είδα τα ημέηλ μου.
Η Παφος μου αρέσει ,είμαι και κατά το ήμιση παφίτισα.

stalamatia είπε...

Μιχάλη μου
Ευχαριστώ πολύ. Πήρα και την εφημερίδα σου αλλά την ξέχασα κάτω.Πολύ καλή.

stalamatia είπε...

Ρόουζ μου
Την έπλεξα την έπλυνα τη σιδέρωσα και πήρα τα πουρτού μου και έφυγα.

Νταίζη μου
Ευχαριστώ πολύ, να έρχομαι στα ενδιάμεσα .

stalamatia είπε...

Ρουθι μου
Και πολύ έκατσα κάτω,όπως είπα και στη Ρόουζ,έτοιμα και οι κάλτσες και οι φανέλες,τώρα τον ανέλαβε η θεία και νονά του. Φιλούθκια.

Ίων μου
Ευχαριστώ πολύ ,η αλήθεια είναι ότι ξεκουράστηκα ,να μην έχω παράπονο.

stalamatia είπε...

Αγρινούλη μου
Ευχαριστώ πολύ ,να είσαι καλά.

Phivos Nicolaides είπε...

Υπομονή γιατί αυτά μου φαίνονται τα εύκολα στη ζωή... Καλή Σαρακοστή.

stalamatia είπε...

Φοίβο μου
Είναι κάτι που πρέπει να γίνει.
Καλή Σαρακοστή και σε σένα.

Aceras Anthropophorum είπε...

Εστράφης πίσω. Τζιαι ποιός εν να πααίννει να του παίρνει πίττες μιχ στα ττέλλια του στρατοπέδου;

stalamatia είπε...

Ασερα μου
Ενι χρειάζετε ,τωρά παένουν οι πίττες τζιαι βρίσκουν τους άμαν εν τους αρέσκει το φαί.
Φτάνει να κρατούν ριαλούθκια μες τες πούτζιες τους. χα χα χα.