Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Μπαλαμό


Eνα απόγευμα καθόμουν έξω από τον σταθμό των λεωφορείων για να μεταβώ στη διπλανή πόλη ,(έχουν καρέκλες με 2-3 τραπεζάκια και καθόμουν σε ένα από αυτά ,σε λίγο ήλθε μια κοπέλα αθίγγανη με ένα μικρό κοριτσάκι και κάθισαν μαζί μου.

Με ρώτησε ποιο λεωφορείο πήγαινε για Χαλκίδα και εγώ της είπα ότι θα έλθει σε λίγο ακριβώς απέναντι,η κοπέλα άρχισε να μιλά στο κοριτσάκι και την ρώτησε τι είναι η κυρία που κάθετε δίπλα μας (για μένα) και λέει το κοριτσάκι δείχνοντας με ,είναι μπαλαμό .Και εσύ τι είσαι; ξαναρωτάει η κοπέλα το κοριτσάκι,εγώ είμαι γυφτάκι αποκρίνεται και γυρνώντας σε μένα ,μπαλαμό φάει σκατά.
Άντε καλή μου όρεξη ήλθε το λεωφορείο τους ,τους ευχήθηκα καλό ταξίδι και έμεινα να τις κοιτάζω εγώ τυλιγμένη μέσα στο μπουφάν μου και αυτά με καλοκαιρινά ρούχα και το μικρό ξυπόλυτο να μπαίνουν για να πάνε σπίτι τους .
Η φωτό είναι από πέρσι αν και έχουν αρχίσει δειλά δειλά να ανθίζουν .

18 σχόλια:

rose είπε...

να το έλεγε κανενα αστόπουλο θα έτρωγε το ξυλο της χρονιας του απο τη μάνα του...

ευτυχώς που ήταν γυφτάκι και η μπαλαμό εσύ Σταλαματια μου :-)

DaisyCrazy είπε...

Καλά λέει η rose ευτυχώς που η μπαλαμό ήσουν εσύ σταλαματιά μου γιατί αν ήμουν εγώ σίγουρα δε θα τους είχα ευχηθεί καλό ταξίδι :)
Μάλλον δε θα τους μιλούσα κι όλας. Ίσως να φταίει η επιφυλακτικότητα που μου δημιουργεί η σκέψη ότι είτε θα ζητήσουν κάτι είτε θα θέλουν να πουν την τύχη.

Εδώ στην Κύπρο έχουν ανθίσει η μυγδαλιές εδώ και καιρό και τώρα και η μανταρινιά στην αυλή μας είναι βαρυφορτωμένη ανθούς. Ή έχουν τρελαθεί τα δέντρα ή ξέρουν καλά τι κάνουν... Θα δείξει γιατί αν έρθει καμιά παγωνιά πάνε τα μανταρίνια :))

phlou...flis είπε...

Να μείνω καλύτερα στη φωτογραφία; Αυτό θα κάνω! Η άνοιξη μπήκε για τα ακλά, τουλάχιστον ημερολογιακά, γιατί κανονικά θα μπει μετά τυην 21Μαρτίου.
Άντε, καλό μήνα

ρίτσα είπε...

heh αλλοι κάμνουν τα μπροστά μας και άλλοι πίσω μας

πολύ όμορφη η φωτο!

e-ioannis είπε...

KAΛΟ ΜΗΝΑ ΣΤΑΛΑΜΑΤΙΑ
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ ΤΟΥ
χαχαχαχαχα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Η ευαισθησία σου είναι συγκινητική!
Η φωτογραφία σου μου άνοιξε την ψυχή!
Να είσαι καλά!

Aceras Anthropophorum είπε...

Τι σημαίνει Μπαλαμό;

Τι έβαλες την φωτογραφία Σταλαματιά, για να μας ισπάσεις εμάς που θωρούμεν το σιόνι τζιαι τον βορκά που το παράθυρο;

postbabylon είπε...

prosfata edierwtoumoun an exoumen leksh gia ton mh-tsigkano sta Kypriaka (vl. ellhnika balamos, ispanika payo klp klp)...
exoumen?

rose είπε...

A-μαντης
;-)

Aceras Anthropophorum είπε...

Εχάθης τέλλια κόρη. Όι να σου συμβαίνει τίποτε το άσσιημο τωρά;

ιων είπε...

ΣΤαλαματιά, έσεις μέρες να γράψεις , τζια να αφήσεις τες σταλαματιές σου. Εύχομαι να είναι όλα καλά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ.ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;

rose είπε...

παιδια εχω την εντυπωση οτι η Σταλαματια ειναι Κύπρο

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :))))

Λεμέσια είπε...

Καλό Πάσχα σε σένα και την οικογένεά σου, Σταλαματιά μου...

Phivos Nicolaides είπε...

Εύχομαι Καλή Ανάσταση!

ιων είπε...

Καλη Ανάσταση με υγεία και χαρά.

stalamatia είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τις ευχές.
Χθες το βράδυ γύρισα από Κύπρο.