Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

Στο καλό

Όταν λες αντίο σε νεκρό έχει μεγάλη διαφορά από ένα αντίο σε ζωντανό ν.
Το Σάββατο είπαμε αντίο στο πεθερό μου ήταν 85 χρονών και τον τελευταίο χρόνο ζούσε στην Αθήνα μαζί με την κόρη του .
Πολλές φορές λέμε πως τώρα που έφυγαν από τη ζωή είναι καλύτερα γι' αυτούς γιατί ξεκουράστηκαν εγώ δεν είμαι αυτής της φιλοσοφίας, γιατί κανένας δεν θέλει να πεθάνει, τουλάχιστον όσοι το μυαλό τους λειτουργεί ακόμα παρόλο που το σώμα έχει αδρανήσει.
Πριν ένα μήνα περίπου που τον είχα δει αν και δεν μπορούσε να μιλήσει με τα μάτια του μου έδωσε να καταλάβω πως με γνώρισε,τα χέρια του δεν έλεγαν να αφήσουν τα δικά μου. Είχαμε καλή σχέση ακόμη και όταν δεν συμφωνούσαμε σε κάτι θα έλεγα πως σεβόμασταν την άποψη του άλλου.
Ήταν ο τελευταίος από τα γερόντια μας τα παιδιά μου από εδώ και πέρα δεν θα έχουν παππούδες και γιαγιάδες .Κρίμα γιατί θα τους λείψει.
Όταν ζούνε οι γονείς μας πιστεύουμε ότι πρώτα θα πεθάνουν αυτοί και μετά εμείς (μακάρι να γινόταν πάντα έτσι),συμβαίνει όμως και το αντίθετο οι γονείς να χάνουν τα παιδιά τους όπως το παλικάρι 35 χρονών που ήταν η κηδεία του πριν από του παππού ,μας έδωσαν κουφέτα για να τον μνημονεύσουμε,πόσο άδικο αλήθεια για κείνη την μάνα και τα αδέλφια του.
Δεν ξέρω αν τα παιδιά του πεθερού μου το έχουν ή θα το καταλάβουν αλλά θα τους λείψει πολύ,το ξέρω γιατί εμένα πάντα μου λείπουν οι γονείς μου,είναι διαφορετικά όταν πεθαίνουν και οι δυο ,όσο έχεις τον ένα γονιό νιώθεις και εσύ παιδί κάποιου κι ας είσαι ανεξάρτητος με δική σου οικογένεια ή όχι.
Στο καλό πατέρα και παππού ,άφησες πίσω σου καλά παιδιά και εγγόνια για να σε θυμούνται με αγάπη,

14 σχόλια:

phlou...flis είπε...

Κενό αφήνουν αυτοί που φεύγουν, το θέλουμε δεν το θέλουμε.
καλό κατευώδιο στον παππού σας

Greekstories είπε...

Γλυκεια μου ...ο θανατος ειναι ακομα μια μορφη ζωης σε αλλη διασταση. Αν δεν σκοτωσουμε στο μυαλο μας αυτους που εφυγαν θα ειναι παντα ζωντανοι μεσα μας.
Τα φιλια μου

Meropi είπε...

Καλό ταξίδι να έχει ο πεθερός σου Σταλαματιά μου.
Πράγματι όταν φεύγουν οι γονείς, νιώθουμε λίγο ξεκρέμαστοι. Εγώ, αν και 56 χρονών, όταν πάω στην Κϋπρο στους γονείς μου νιώθω λίγο ...παιδούλα!!

rose είπε...

Stalamatia μου
εδω ειμαστε και για το πενθος...
εδω ...
σε φιλω

ruth_less είπε...

Όπως τα λες είναι Σταλαματιά μου... Τουλάχιστο έφυγε πλήρης ημερών και η θύμηση του θα τον κρατά ζωντανό μέσα σας.

Δύσκολοι αποχωρισμοί. Κουράγιο σε όλους σας.

Diasporos είπε...

Καλή μου σταλαματια, στο καλό να πάει, και οι αναμνήσεις παντα να λάμπουν στην καρδιά σας. Φύλαξε ιστορίες να λές στα παιδιά σου.

e-ioannis είπε...

"Στο καλό πατέρα και παππού ,άφησες πίσω σου καλά παιδιά και εγγόνια για να σε θυμούνται με αγάπη"

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΑ.

faraona είπε...

Να ειστε γεροι και να τον θυμαστε.
Εφυγε κανοντας τον κύκλο του, πλήρης ημερών.

καλο βραδακι

spyros1000 είπε...

να ζησετε να τον θυμοσαστε...

Aceras Anthropophorum είπε...

Aγαπητή Σταλαματιά στέλλω σου και την δική μου συμπάθεια

eirini είπε...

Συλληπητήρια Σταλαματιά μου, να είστε γεροί να τον θυμόσαστε. Ο παππούς και η γιαγιά είναι πολύ σημαντικά πρόσωπα στην ζωή μας και καταλαβαίνω πόσο θα σας λείψουν. Να είστε γεροί να τον θυμάστε.
Είμαστε κοντά σου. Φιλιά πολλά...

stalamatia είπε...

phlou....flis

greekstories

meropi

rose

ruth_less

Διάσπορε

Σας ευχαριστώ όλους πολύ. Να είστε καλά.

stalamatia είπε...

e-ioannis

faraona

spyros 1000

Aceras Anthropophrum

eirini

Σας ευχαριστώ πολύ όλους .
Να είστε όλοι καλά.

BUTTERFLY είπε...

Να ζησεις να τον θυμασαι!