Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

Καλή φώτιση

Πριν από λίγο έγινε και ο αγιασμός των υδάτων μόλις που πρόλαβα να βγάλω αυτή τη φωτογραφία .
Σήμερα μου είπαν κάτι σχετικά με τα φώτα , σόκιν να το πω ?μιλλωμένον να το πω ? Όπως και να το πω σε πολλούς δεν θα αρέσει λόγω άγιων ημερών ,αλλά επειδή είμαι καλό κορίτσι θα σας στείλω στη Μερόπη για να μάθετε τι γίνετε στη Κύπρο των φώτων. Εγώ θα πω αυτό που έμαθα σήμερα. Τα ανήλικα να απομακρυνθούν από την οθόνη.
Έξι του Γενάρη φώτα τζιαι όποιον θέλεις λάμνα αρώτα η κκελλέ της μπαίνει πρώτα.
Καλή φώτιση νάσιετε αλλά αμφιβάλλω με τούτα που θκιαβάζετε.

Για τους Ελλαδίτες φίλους
Έξι του Γενάρη είναι τα φώτα και όποιον θέλεις ρώτα το κεφάλι μπαίνει πρώτα.

20 σχόλια:

e-ioannis είπε...

καλο !
παντα τετοια !!!

spyros1000 είπε...

αν μπορεις να το αναλυσεις διοτι δεν καταλαβα τιποτα...


καλη χρονια...

Lexi_penitas είπε...

Σταλαματιά κοκκίνησα :)))) Νάσαι καλά γλυκειά μου!

Αντε ρε Σπύρο μη βάζεις σε πειρασμό το κορίτσι να ερμηνεύει πορνογραφικά κείμενα χαχαχαχα

ρίτσα είπε...

:)
σχετικό με τα φώτα δεν το βρίσκω αλλά οκ.

rose είπε...

σπύρο, λάμνα ρώτα

Σταλαματια εκεντησες κούκλα μου
δεν την ήξερα την παροιμια

ειναι και unisex τα μαυρογέρημα

ruth_less είπε...

Σταλαματιά
έφυρες μας...:) Χα χα. Καλό μου κορίτσι εσύ. Γι΄αυτό σε αγαπώ.

Η δε μετάφραση σου στα Ελληνικά... πολύγλωσση μου εσύ...! καλή χρονιά φιλενάδα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΑ!ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!

Meropi είπε...

Χα χα χα! Ως αργόστροφη, άργησα να μπω στο νόημα, αλλά μπήκα!!!
Σταλαματιά σ' ευχαριστώ για την αναφορά στο ιστολόγιο μου.

Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous είπε...

Μάλλον φιλοσοφικό είναι και όχι πορνογραφικό. Πες μας κι' άλλα!

maxforeigner είπε...

Όϊ κόρη μου, έτσι πράματα ημέρα των Φώτων ... εν να μας κάψει ο Θεός....
Χε χε χε... αν τζhαι Κύπριος εν τόξερα τούτον το τερκαστόν!
Άντε.. Χρόνια πολλά και καλη χρονιά.

Maria Tzirita είπε...

Γειά σου Σταλαματιά μου με τα σόκιν σου! Καλή φώτιση γλυκιά μου, φιλάκια!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Χαμογέλασα Σταλαματίτσα μου , με τα ωραία σου !!
Καλή φώτιση !!!!
Καλή ειρηνική χρονιά !!!!
Από την Σάμο πολλά φιλιά

stalamatia είπε...

Ιωάννη
Ξέρεις και κυπριακά βλέπω

Σπύρο
Εχεις δίκιο τα επόμενα θα τα μεταφράζω αμέσως.

stalamatia είπε...

Πένητα
Είμαι σίιιιιγουρη ότι κοκκίνησες που να δεις και τα επόμενα.

Ρίτσα
Καλωσόρισες που τες γειτονιές μου.Εξεκίνησα λίγο πιο νωρίς τα καρναβαλίστηκα.

Ρόουζ
Σταυροβελονιά? οξά ριζούδα.
.Ευχαριστώ.

Ρούθι
Εν που ζηλεύκεις που είμαι πολύγλωσση ξέρω κυπριακά, κυπριακά και ελληνικά.
Καλή χρονιά.

stalamatia είπε...

Σκρουντζάκο
Σου άρεσε έτσι? θα επανέλθω.Ευχαριστώ

Μερόπη
Χαίρομαι που το έπιασες!.

Κακομούτσουνε
ΝΑΙ είναι φιλοσοφικό τζιαι που φιλοσοφία να φαν τζιαι οι κότες μάνα μου.

stalamatia είπε...

Μάικ
Καλωσόρισες ,ούτε θα μας κάψει ούτε θα μας κρούσει καλά να είμαστε θα γράψουμε τζιαι άλλα.

Μαρία
Γιάσου και σένα, πάει όσο φωτίστηκα φωτίστηκα μην παραφωτιστώ μοναχά και δεν με συμμαζεύετε.Φιλούθκια.

Αθηνά
Καλή χρονιά νάχουμε με ειρήνη και υγεία.Φιλιά στη Σάμο από μια Κυπραία.

eirini είπε...

Καλή Χρονιά!!!!! Με υγεία και πάντα ευτυχισμένες στιγμές!

Ευτυχώς που το εξήγησες γιατί δεν είχα καταλάβει τίποτα! Πρώτη φορά το άκουσα...χαχαχα!

Όπως και να 'χει όμως, λόγω δουλειάς τα κεφάλια μέσα!

Diasporos είπε...

Για να δώ αν το ξέρετε τούτον το έθιμο στα χωρκά σας Σταλαματιά μου:

...παιδάκια, με απλωμένη παλάμη στο κατώφλι...

"Καλημέρα τζιαι τα φώτα, τζιαι την πουλουστρίναν πρώτα"

stalamatia είπε...

Ειρήνη
Πρέπει να σας κάνω εντατικά μαθήματα την κυπριακή.χα χα χα

Διάσπορε
Ελαλούσαμε τζιαι εμείς στο χωρκό μου το καλημέρα τζιαι τα φώτα τζιαι η πλουμιστήρα πρώτα.Εμείς ελαλούσαμε πλουμιστήρα.

spyros1000 είπε...

ΟΝΤΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΙΣ,ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ?????
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.