Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Νανούρισμα

Το νανούρισμα αυτό το αφιερώνω στον Διάσπορο και Σπύρο που ξέρω ότι έχουν μικρά μωράκια και σε όλους εσας που πιθανόν να έχετε ή θα αποκτήσετε .Την ιδέα την πήρα από την Λεμέσια όταν πριν λίγο καιρό έβαλε ένα κυπριακό νανούρισμα στο μπλογκ της.
Το νανούρισμα το λέω εγώ για να δώσω λίγο το ρυθμό εσείς θα το πείτε με την δική σας γλυκιά φωνή.

Nα πεις να να, να κοιμηθεί το χαϊδεμένο μου τ'αρνί
να πεις να να τ'αρνέλι μου να να το κουκλαρδέλι μου
Νάνι, νάνι, νάνι,νάνι κι όπου το πονεί να γιάνει
Έλα ύπνε και πάρε το και πάλι ξύπνησε το
έλα ύπνε και πάρε το και γλυκοκοίμησε το
και πάνι το στη Παναγιά και πάλι ξύπνησέ το
Νάνι,νάνι νάνι,νάνι το μωρέλι μου να κάνει
Κοιμάτ' ο ήλιος στα βουνά κοιμάτε στα λαγκάδια
κοιμάτε η Σοφία μου μες' στα μαργαριτάρια
Νάνι ,νάνι, νάνι κι όπου το πονεί να γιάνει

Το τραγούδι το είχα ακούσει από ηχογράφηση που είχε γίνει στο Αναγνωστήριο
η Ανάπτηξη της Αγιάσου με ερμηνεύτρια την Κυρία Ευστρατία Σταυρακέλλη.
Δεν γνωρίζω τίποτα περισσότερο.


10 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Εσύ τραγουδάς καλή μου; Τι όμορφο, τι τρυφερό! Μωρό μπορεί να μην έχω πια, θα το μάθω να το λέω όμως στα εγγόνια μου! Πολλά φιλιά και καλημέρες!

Leni είπε...

:)))

Τα φιλιά μου!!

Diasporos είπε...

Εκλαμούρισες με καλή μου. Ευχαριστώ σε που καρδίας.

ruth_less είπε...

Τι άλλο από τρυφερότητα και γλυκύτητα θα μπορούσε να ξυπνά ένα νανούρισμα...

Φιλιά γλυκιά μου Σταλαματιά

Ανώνυμος είπε...

Τι όμορφο...

Σταλαματιά νά 'σαι καλά...

Ένας φίλος από Μυτιλήνη απέκτησε "μωρέλλι" πρόσφατα. Θα τον ρωτήσω αν το ξέρει...(σίγουρα θα το ξέρει)

rose είπε...

ειπα σου οτι εισαι μανουλα εδω και καιρο αλλα να καταφέρεις να μας κοιμίσεις μεγαλο προσον και το εννοώ σοβαρά - δεν το καταφέρνουν πολλοί :-))

b|a|s|n\i/a είπε...

ζεστή και τρυφερή φωνή! και γίνεται ακόμα πιο ζεστή όταν ανάμεσα σε φωνές, τηλέφωνα, πλήκτρα (στην δουλειά γαρ) σκύβω στα ηχεία του υπολογιστή να ακούσω αυτή την ζεστή και τρυφερή φωνή.
καλησπέρες νανουρισμένες!

stalamatia είπε...

Μαρία μου να το μάθεις στο μέλλον θα χρειαστεί.Φιλούθκια.
Μα είδες φωνή?χα χα χα χα ,Ελπίζω να μην έχουν εφιάλτες τα μωρά.

Λένι μου πολλά φιλιά.

stalamatia είπε...

Διάσπορε μου να είσαστε όλοι καλά.

Ρούθι μου έπρεπε να το βάλω πιο πρίν να το πεις του μωρού σας όταν ήλθε να το δεις.

Λεμέσια μου σίγουρα θα το ξέρει ο Μυτιληνιός φίλος σου ,ελπίζω να μην πάρει τα βουνά άμα το ακούσει.

stalamatia είπε...

Ρόουζ μου εποτζιήμισασε? Κοίτα να δεις που μόνο έτσι τα καταφέρνω να ποτζιημίζω ανθρώπους.

Μπάσνια μου δεν πιστεύω να κουτουλήσεις το γραφείο καμιά μέρα και έχω τύψεις.Νανουρισμένη καληνύκτα.