Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Ο Νικολόπουλος ήταν υπέροχος.

Η   βραδιά ήταν υπέροχη  ο Νικολόπουλος  ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ και τα παιδιά  που ερμήνευσαν τα τραγούδια του υπέροχα.
Διερωτάσαι καμιά φορά πως μπορεί κάποιος με ένα μπουζούκι να ξεσηκώνει το κόσμο και όμως μια χαρά ξεσήκωσε όλο το κόσμο που τραγούδησε ,χόρεψε και χειροκρότησε  πολύ.
 Δεν είναι τυχαίο, ο άνθρωπος  ξέρει τη δουλειά του ,απλός και αγαπητός.Μακάρι οι καινούριοι που μας ξεφυτρώνουν κάθε μέρα  και θέλουν να λέγονται καλλιτέχνες να έχουν κάτι από το νυχάκι που κόβει και πετάει από το μικρό του δαχτυλάκι.
  Απόψε έχουμε το τρύφωνο  λέω να πάω.

Υ.Γ.Είχα γυρίσει  και βίντεο αλλά δεν κατάφερα να το βάλω 

11 σχόλια:

ιων είπε...

Χαίρομαι που πέρασες υπέροχα.

rose είπε...

τριφωνο υπέροχο

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ασε τους "άλλους" είναι μόνο για φιγούρα και ουσία τίποτα!
Κεντάει χρόνια τώρα με την ίδια ευαισθησία και ταπεινότητα!

Μ είπε...

Εξαιρετικός!
Και το Τρίφωνο εξαιρετικό!

stalamatia είπε...

Iων μου
Και εγώ το χάρηκα

Ρόουζ μου
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάω ,ετοιμάστηκα να πάω ,άρχιζαν στις δέκα ,είπα να πάω στις δέκα και μισή ,τσουκ κόβετε το ρεύμα ,έκατσα και περίμενα ,εντωμεταξύ λίγο τα κεριά που άναψα για να μην είμαιστο σκοτάδι ,λίγο η κούραση,πέρασε ένα τέταρτο ξεντύξηκα και κάθησα στο καναπέ πέρασε μισή ώρα και μετά ήλθε το ρεύμα αλλά εμένα μου είχε βγει όλη η κούραση και έτσι χαζοέβλεπα μια ταινία και άκουγα και τα τραγούδια.

stalamatia είπε...

Aντιγόνη μου
Πραγματικά κεντάει!!!

Μαργαρίτα μου
Συμφωνώ μαζί σου.

jf είπε...

Πολιτιστικό το καλοκαιράκι σου βλέπω...
Ελπίζω να πρόλαβες να βάλεις και το ποδαράκι στη θάλασσα... :)

Καλό 15υγουστο Σταλαματιά!

stalamatia είπε...

ΖαμανΦου μου
Αύριο Σάββατο έχουμε την κομπανία του Φέρη ,τα καπέλα με ρεμπέτικα .Εγώ όμως μετά τη δουλειά θα πάω στο χωριό του συζύγου που έχει κλαρίνα,τι να κάνω θα το αντέξω ,τουλάχιστο θα έχει δροσιά(δεν αντέχω τα κλαρίνα)

stalamatia είπε...

Όποιος βρει ποιανού είναι το κότερο στη κάτω φωτογραφία ,κερδίζει μια βόλτα .

Roadartist είπε...

Nα πας και στο Τρίφωνο είναι πολύ καλοί.. :)

stalamatia είπε...

Δυστυχώς δεν τα κατάφερα να πάω.s