Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Εσεις ξεχνάτε;

Κάποια στιγμή τελειώνει ένα πράγμα και το χρειάζεσαι τη συγκεκριμένη στιγμή ,πρέπει να πας στο σούπερ μάρκετ  να το πάρεις αμέσως.
 Σύζυγος:Γυναίκα ο αφρός ξυρίσματος που είναι; 
Εγώ:Δεν ξέρω σήμερα δε ξυρίστηκα ,θα αφήσω μούσι!
Σύζυγος: Tον πήγα στο χωριό,τον έφερες;
Εγώ:$ & * ( @ τι λες μωρέ; που ξέρω γω;
Σύζυγος :Θα πας να μου πάρεις
Εγώ:Καλά θα πάω
  Και βάζω τα παπούτσια μου και σας κυνηγ΄...
λοιπόν ξεκινώ να πάω στο σούπερ μάρκετ(μη νομίζετε κοντά είναι σε πέντε λεπτά με τα πόδια εκεί είμαι)
  Ε λέω εγώ τώρα δε παίρνω και κάτι άλλα πραγματάκια που θέλω για να μην βγαίνω αύριο; μάλιστα σωστή η σκέψη μου θα τα πάρω
   Και αρχίζω να βάζω πράγματα στο καλάθι  γιατί περίμενε και ο σύζυγος τον αφρό να ξουραφιστεί.
 Πάω στο ταμείο παίρνω τις σακούλες μου τρεις σχεδόν γεμάτες και κινώ για το σπίτι, περνώ το δρόμο απέναντι κάνω δέκα βήματα (στο περίπου δεν τα μετρώ) #&)@@@@ ΤΟΝ ΑΦΡΟ ξέχασα τον αφρό!!!! αφήνω τις τσάντες σε μια γνωστή μου που έχει μαγαζί εκεί και πάω για τον αφρό ,με βλέπει η ταμίας και γελά ,τι ξέχασες; αυτό που ήταν η αιτία να έλθω να ψωνίσω.
  Ξέρεις πόσες γυρνάνε πίσω γι' αυτό τον λόγο;;;;
Λέτε να φταίει ο χρόνος που περνά από πάνω μας;;;
 Η φωτό είναι από το χωριό του συζύγου.

16 σχόλια:

Moonlight είπε...

Όχι ντάξει. Συνήθως παίρνω αυτά που ήθελα εξ'αρχής και μετά ξεχνάω αυτά που αποφάσισα μετά.
Μην νομίζεις, κι αυτό σπαστικό είναι γιατί λες "αφού σκέφτηκα να τα πάρω όλα να μην ξανάρχομαι αύριο, γιατί δεν τα πήραααα;"

ρίτσα είπε...

τι όμορφο γιοφύρι
όχι καλέ δεν είναι της ηλικίας, συββαίνει σε όλες μας!

Σκουλουκούιν είπε...

Άντρες... πάντα ποτέ δεν προγραμματίζουν και μετά μας λένε κι εμάς ότι είμαστε control freaks και δε χαλαρώνουμε.

jf είπε...

Δε θυμάμαι γιατί μπήκα εδώ μέσα...

VAD είπε...

:)))),κι εδω σ'ακολουθώ!
Κι αντε να ξαναβγεις εδω εξω με τον ηλιο να βαράει κατακούτελα!!!

Καλή Πρωτομαγιά,Καλο Μήνα...

Anef_Oriwn είπε...

Αχ Stala(g)matia,

Το γήρας ουκ έρχεται μόνο του [κι ας μην θέλουμε να το παραδεχτούμε] ... Εκτός κι αν έχεις πολλά στο κεφάλι ΣΟΥ [έγνοιες και σκέψεις] ή κι αν είσαι ερωτευμένη!!! 
Πάντως μου έδωσε αφορμή να καταγράψω κι εγώ [κάποια στιγμή] τέτοιες δικές μου φάσεις...
Όμως, έτσι για να ξέρεις [και για να παραδειγματίζεσαι] ΕΓΩ ΠΟΤΕ δεν θα ‘στελνα τη δικιά μου, να μού αγοράσει αφρό ή κρέμα ξυρίσματος ή/και ξυραφάκια. Τούτο εν δουλειά δική μου [όπως είναι γενικώς και το ψώνισμα στο σπίτι] ...

Σημείωση: Το γεφύρι στη φώτο θυμίζει το γεφύρι του Τζιελεφού – link: http://www.paphostravelguide.com/paphos/tzelefos-paphos.jpg

Άτε τζιαι Καλό Μήνα και Καλό Καλοκαίρι [πλέον] ...

stalamatia είπε...

Φεγγαρένια μου
Συμβαίνει και αυτό πο λες!!Καλό μήνα κιόλας!

stalamatia είπε...

Ρίτσα μου
Σου άρεσε το γεφύρι ε;
Είναι πολύ όμορφα εκεί.

stalamatia είπε...

Σκουλουκούιν μου
Όλα από εμας τα περιμένουν και σηνύθως αυτά που τους αφορούν!

stalamatia είπε...

Ζαμαν φου μου
Ποια είπαμε ότι είσαι;ε; ε;

stalamatia είπε...

VAD μου
Κλούθα κλούθα για να παρηγοριέμε!
όταν έχει ζέστη ακόμα χειρότερα με τη βροχή και το κρύο δε με νοιάζει αλλά με τη ζέστη!!Παρόλο που το θέλω το Καλοκαιράκι.

stalamatia είπε...

Ανεφ μου
Αχ αυτό το γείρας και όπου νάναι έχω και γενέθλια!
Το ψώνισμα είναι δικό μου,μακάρι να πήγαινε ο σύζυγος!

Maria Tzirita είπε...

Μην ανησυχείς φιλενάδα και συμβαίνει σε όλους μας! Ένα μυαλό χειμώνα - καλοκαίρι, τι να σου κάνει το δόλιο;...!!!
Καλό μήνα Σταλαματιά μου!

DaisyCrazy είπε...

σταλαματιά μου αν ήξερες πόσες φορές μου'χει συμβεί ακριβώς αυτό, να πάω για κάτι συγκεκριμένο, να πάρω οτιδήποτε άλλο και να φύγω χωρίς το λόγο που πήγα!
το πιο ανησυχητικό όμως μου συνέβηκε χθες. πηγαινοερχόταν ο καλός μου από δω κι από κει και σε μια φάση που είχε φύγει έσπαγα το μυαλό μου να θυμηθώ που πήγε και δεν θυμόμουν. ειλικρινά ανησύχησα. έχει όμως κι αυτός αυτό που λέμε 'τον κόλο της όρνιθας' δνε κάθεται ήσυχος, τι να κάνω ξέχασα κι εγώ!
φιλάκια πολλά!

Phivos Nicolaides είπε...

Καλά, καλά, δεν θυμάμαι ποιο ήταν το θέμα μας...

Novia είπε...

Σταλαματιά

μην φοβάσε δεν είναι από την ηλικία είναι από τες πολλές έγνοιες και τις υποχρεώσεις κάπου το μυαλό αρχίζει να σβήνει πληροφορίες για να χωρά περισσότερα.....

Ωραίο το γεφύρι μοιάζει με το γεφύρι του Τζελεφού που είναι κοντά στο δικό μου χωριό:)